სპორტი და უცხო ენა.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით: მოწავლეებმა იცოდნენ თუ რამდენად მნიშვნელოვანია უცხო ენის ცოდნა სპორტულ სამყაროში.- პროექტის აქტუალობა:
საჭიროა იცოდნენ სპორტული ტერმინები, გამონათქვამები რგორიცაა მაგ:”to play the game”ნიშნავს წესების დაცვას.”სამართლიანად მოქცევა”.”that’s not cricket”წესების დარღვევით.”უსამართლოდ”.ლექსიკური მარაგის გაუმჯობესება.ტექსტების თარგმნა და საუბარში სპორტული ტერმინების გამოყენება.- მონაწილეთა ასაკი:
13-14 წელი.- ვადები/ხანგრძლივობა:
2 თვე- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
სოციალურ ქსელში საუბარი.ტექსტების გადათარგმნა ჟურნალებიდან,გაზეთებიდან ინტერნეტში სპორუტული მასალების მოძიება. ტერმინების გამოყენება თამაშის მსვლელობაში.- პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი,პროექტორი, ჟურნალები,გაზეთები,ვიდეო გადამღები.- პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
1)მოსწავლეები მოიძიებენ სპორტულ ტექსტებს უცხოურ ჟურნალებში, გაზეთებში და გადათარგმნიან.2)მოიძიებენ სპორტულ ტერმინებს ინტერნეტში.ნახავენ სპორტულ ვიდეოებს.3)ჩაატარებენ გამოკითხვას სპორცმენებში იციან თუ არა უცხო ენა? და მათი აზრით რაში გამოადგებათ უცხო ენის ცოდნა?საჭიროა თუ არა ყველა სპორცმენმა იცოდეს უცხოური ტერმინები?4)მოეწყობა პრეზენტაცია სადაც მოსწავლეები წარმოადგენენ თავის ნამუშევრებს.
- საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:აღნიშნული ღონისძიება პირდაპირ პროპორციულია ეროვნულ სასწავლო გეგმისა, რადგან ეროვნული სასწავლო გეგმა ითვალისწინებს ბავშვებში თვითრიალიზაციის და ცნობიერების ამაღლების უნარს.
- პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):შორენა კაკაბაძე.
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:kakabadzeshorena@gmail.com
- პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
Monday, August 5, 2013
პროექტის აღწერა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment